Pazartesi, Mayıs 05, 2008

Kızlarım ders çalışıyor




















Aman aman sessiz olun lütfen kızlarım ders çalışıyor.Tabi böyle sessiz oturup kitap okuduklarını zannetmiyorsunuz herhalde 22 defa Sena kitabını oku dememe karşılık



Sena- anne kaç sayfa okuyayım bak 15 sayfa okurum daha okumam



Ben- la ilahe illallah kızım benim içinmi okuyorsun kitabını.Yazılı olacak senmisin benmiyim?(bu arada kitap toplam 42 sayfa)



Diyologlarımızdan sonra bir zahmet okuduğu ender anları fotoğraflamak istedim.

Çocuklarda haklı aslında hafta içi okul,haftasonu kurs bir de böyle her hafta bir kitap okuyup yazılı oluyorlar.Oldukları testleri saymıyorum bile.Hergün okuldan eve elinde bir iki test kağıdıyla geliyor.Allahtan notları iyi bana yazarken fenalık geldi.

Bizim zamanımızda yok Anadolu Lisesi yok dersane öyle böyle yoktu,okulumuzu güzelce okurduk.Şimdi çocuklar yarış atı gibi ordan oraya koşturuyorlar.

Televizyonda OKS anneleri diye bir dizi oynuyordu şimdi de oynuyor mu bilmem ama orda çok güzel dile getirmişler çocukların durumunu.

Şimdiden bu çocuklara bu kadar sorumluluk yüklersek büyüyünce ne olacak halleri bilmem.Çocuk dediğin biraz dışarda oyun oynayacak biz öylemi büyüdük.Dışardan içeri akşama kadar girmezdik arkadaşlarımızla oyunlar oynar enerjimizi atardık.Ya bizim çocuklarımız iki dakika dışarı çıksalar gözümün önünden ayrılma,sakın bahçeden dışarı çıkma, yabancılarla konuşma oraya gitme ,buraya gitme.

Çünkü zaman çok kötü oldu.Eskiden çocuk kaçırma,organ mafyası diye birşeymi vardı.Mahallede herkes birbirini tanırdı çocuklar gözetilirdi,yabancı biri hemen farkedilirdi.Şimdi bırak mahallemizdeki yabancı bir kişiyi fark etmeyi oturduğumuz apartmandaki kişileri tanımıyoruz.Ben 48 daireli bir sitede oturuyorum 3-5 kişiden fazlasını tanımıyorum,çalışıyorum akşamdan akşama kimi tanıyacaksın? Of ya ben eski günleri çok özlüyorum.

1 yorum:

уαѕємin... dedi ki...

ne yalan söyleyim bende çok özlüyorum

öocukları dışarı çıkarmayı bırak bazen yan yana yürümeye bile cesaret edemiyorum işimiz zor valla Allah yardımcımız olsun

kızlara da maaşallah önleri aydınlık olsun her daim

sevgilerrr