Salı, Kasım 10, 2009

Nihayet girebildim bloğuma...

Cumadan beri deliye döndüm kumanda paneline bir türlü ulaşamıyorum,yeni kayıt yapamıyorum,yorumlarımı bile onaylayamıyorum,şimdi uğraşa uğraşa girdim,acaba benim blogdamı bir sorun var sizde de sorun var mı? acele yardım bekliyorum...Sevgilerimle.

Birde Serra hanımın videosunu ekleyeyim hazır açabilmişken inşallah ekleyebilmişimdir bıcırığımı...

video

Çarşamba, Kasım 04, 2009

Bizden Haberler...


















Meleklerim ve ben iyiyiz çok şükür.Merak eden arkadaşlara ayrıca teşekkürler.Artık eskisi gibi giremiyorum bloğuma işler yüzünden yeni başkan işlere alışıyor beni de alıştırıyor bu arada tabiii....

Bunun dışında iyiyiz meleklerimin keyfi yerinde çok şükür.Sena okula gidip geliyor Serra ise gün sayıyor seneye miniğim okullu olacak inşallah,ana sınıfına başlayacak Rabbim nasip ederse çok heyecanlı şimdiden gün sayıyor resmen.

Serra hanımın yaramazlıkları son gaz devam ediyor,Allah annanesine sabır versin dün hem annanesine annaneciğim seni ve dedemi çok seviyorum diyormuş hem de kadıncağızı çileden çıkartıyormuş.Koltuk tepelerinden atlamak,televizyonu gasp etmek en büyük eylencesi ne yapacağız bilmem şimdi de kış evde canı sıkılıyor tabii,annemde kıyamadı bu sene yuvaya göndermeye Sena'yıda kıyamayıp gönderememişti.Şeker,tansiyon hastası bir de üstelik strese gelemiyor ama Allah razı olsun torunlarına benden iyi bakıyor sağolsun.

Akşamları nasıl geçiyor anlamıyorum yemekti bulaşıktı derken bir de bakıyorum pestilim çıkmış örgü filan hak getire,geçen sene ne güzel hem işimi yapıyordum hem de örgümü örüyordum gerçi şimdi de örüyorum ama eskisi gibi hızlı değil..Yaşlanıyorum galiba,ya da hayat beni yordu diyelim daha yaşım kaç canım...Özlemişim bloğuma yazı yazmayı uzattım da uzattım,inşallah daha sık yazarım bundan sonra.Kendinize iyi bakın sevgiler....sevgiler....sevgiler.....

Çarşamba, Ekim 28, 2009

Cumhuriyet Bayramımız Kutlu Olsun..



Bir destan yazılmıştı kurtuluş savaşıyla
Albayraklar şahlandı sevinç gözyaşlarıyla
Atatürk ilan etti Cumhurbaşkanlığıyla
Kutlu olsun herkese Cumhuriyet Bayramı


Yepyeni bir devletin yeni yönetim şekli
Cumhuriyet olmuştu bütün meclis ahenkli
Tüm Dünyaya haykırdı bağımsız Türk Devleti
Kutlu olsun herkese Cumhuriyet Bayramı


Ayyıldızla donandı ülkenin her bir yanı
Her bayrakta can veren şehidin asil kanı
Bu bayram hepimize onların armağanı
Kutlu olsun herkese Cumhuriyet Bayramı


Önce vatan diyerek yazıldı dağa taşa
Uzaklardan bakıyor Mustafa Kemal Paşa
Yirmi Dokuz Ekimi coşku içinde yaşa
Kutlu olsun herkese Cumhuriyet Bayramı...
.
(Netten)

Salı, Ekim 27, 2009

Sena ve Serra'dan sevgilerle....



Nihayet telefonumuz tamir oldu çok şükür yeni resimlerimize kavuştuk.Dumanı tüten resimlerimizi dün akşam sizler için çektim.Az yazı çok resim olsun bu sefer...


Sena'm artık sabahçı sabahın köründe düşüyoruz okul yollarına.


Okuldan gelince ders çalışıyoruz!!!!!! ama malesef müzik dersi,olun o da bir ders değil mi...( imza kendini avutan anne)



Serra hanım yaramazlıklarına son gaz devam ediyor.Ata tersten binmek de buna dahil..




Ve son olarak Gamzenur hanıma yaptığım süeter...
.
İşyerinde yeni bir gelişme yok malesef hala birbirimizi tanıma aşamasındayız.Bu yüzden bloğuma da eskisi gibi sık giremiyorum malesef.Ama SİZİ ÇOK SEVİYORUM...
Sevgiyle kalın....


Pazartesi, Ekim 26, 2009

Pazartesi, Ekim 12, 2009

Yeni bir işmi? ...Yeni bir yermi?....Eveeeet nerde kalmıştık?.....

En son neşeli ve umutlu yazımdan sonra köprünün altından çok sular geçti malesef arkadaşlar.Ühüüüü....

Hani ben yeni bir odada yeni arkadaşlarla mutlu mesut yaşıyordum ya artık yaşamıyorum yine eski yerime döndüm malesef....

Kara bahtım kör talihim başkan değişti yeni gelende illaki beni istedi o kadar söyledim ben yeni yerimden memnunum diye ama bir deneyelim dedi,şimdi birbirimizi deniyoruz bakalım.Yeni olduğu içinde işinde çok pirpirikli haklı olarak...Bakalım hakkımda hayırlısı yeni olaylarla görüşmek üzere şimdilik hoşçakalın....

Salı, Eylül 29, 2009

Yeni bir yer,yeni bir iş,kendime yeni bir ben lazım....

Yeni odamdan,yeni masamdan,yeni yerimden merhabalaaaar....
Her işte vardır bir hayır sözü çok doğru izne çıkarken sıkıntılarımdan bahsetmiştim biliyorsunuz çok üzmüşlerdi ve dönünce burada çalışamayacaksın demişlerdi bende çok üzülmüştüm!!!!!!!!

Yalnız kırıldığım tek nokta ben işe başlayalı Aralık ayında 13. senemi doldurucam hep aynı kişinin yanında sekreterlik yaptım.İşe girdiğimde bekardım evlendim kızım 11 yaşına geldi,yani bana bunları söyleyen insanla yeni tanışmıyoruz ki ramazanda izne çıkıcam deyince bu kadar olay olsun ve beni yerden yere vursun.

Kısacası artık yeni odamda yeni arkadaşlarımla birlikte çalışıyorum tek başıma çalışmaktan kurtuldum yaşasın özgürlük...Şu aralar işleri öğrenme aşamasındayım onun için biraz suskunum ama işleri de öğrendim sayılır yakında bomba gibi döneceğim beni bekleyin anacım.

Perşembe, Eylül 24, 2009

Bayram gelmiş neyime....

Sevmedim bu 2 günlük bayram tatilini,birde üstüne okullar açıldı tam delirme arifesindeyim..

Bayramımız çok şükür güzel geçti akraba ziyaretleri filan derken eve bir tek yatmadan yatmaya girdik kızlar pek eylendiler ama malesef benim körolmayasıca telefonum yine tamirde olduğu için resimlerini çekemedim...

Bu sabahta Sena hanımla düştük okul yollarına ana sınıfı da dahil beş senedir öğlenciydi rahattık bu sene sabahçıyız bakalım nasıl olacak Allah yardımcımız olsun...

Bütün öğrencilerin yeni öğretim yıllarını kutluyorum inşallah emeklerimizi boşa çıkarmazlar yüzümüzün akıyla bitiririz bu seneyi de..

Cuma, Eylül 18, 2009

İyi Bayramlar...


Mubarek ramazanın da sonuna geldik Rabbim tekrarını nasip etsin inşallah.Bugün sahurdan sonra uyumadım işyerinde uyuyup kalmazsam çok iyi onun için gözlerim biraz açıkken bayramlaşayım dedim.

Hayırlı bayramlar diliyorum,bayramınız şeker tadında geçsin inşallah.Sevgiyle kalın,hepinizi kocamaaaaaan öptüm...

Pazartesi, Eylül 14, 2009

Merhabalaaar.....

Döndüm yine kürkçü dükkanına..İki hafta çok güzel geçti hiç buradaki sorunları kafama takmadım işyerinin kapısından çıktığım anda burayı iki hafta boyunca aklımın ucuna bile getirmedim ve evimde çocuklarımla,mubarek ramazanla çok güzel zamanlar geçirdik....

İyi ki de kafama birşey takmamışım her şey oluruna varıyor bana laf söyleyenler yaptığından utansın inşallah,bir amir 12 senelik elemanına böyle söz söyleyebiliyorsa onu Allah'a havale ediyorum başka da bir şey demiyorum....

Tatilde neler yaptığımıza gelince; kızlarımla bol bol zaman geçirdik güzel mamalar hazırladık.Serra'mla birlikte sahurda bile hamur açtık hamarat ana kız olduk.Sena'yla babası hazıra kondular.Sena iki gün oruç tutmak istedi ama öğlene kadar ancak dayandı ben de üstüne varmadım ama arife günü tam gün tutucak inşallah.Serra ise canı yemek istemiyorsa hemen ben oruçluyum anne diye kaçıyor.

Temizliklerimi de bitirdim çok şükür evim tertemiz oldu gün gün yaptım strese girmedim,zorlanmadan temizledim çok şükür.İftara misafirler aldık iftara misafirliğe gittik.Gamzenur'umun halasının balböceğinin doğumgününü kutladık.Malesef resim koyamıyorum telefonum yine tamirde,bir fotoğraf makinası almak şart oldu.

Şimdi işler beni bekler hayırlı haftalar hayırlı ramazanlar.....

Cuma, Ağustos 28, 2009

Buruk bir izin...

İki hafta izinliyim arkadaşlar ama malesef iznime sevinemedim.İşyerimdeki bazı olaylardan dolayı üzgün kırgın izne çıkıyorum.İki hafta sonra görüşmek üzere kendinize iyi bakın.

Perşembe, Ağustos 27, 2009

Benden hayırlısı ...

Mailime gelen çok anlamlı bir yazı,sizlerlede paylaşmak istedim,buyrun


Yatsı ezanına birkaç dakika vardı. Camiye gitmek üzere son hazırlıklarımı yapıyordum. O sırada kapının zili çaldı. Kapıyı açtım. Karşımda uzun zamandır görmediğim bir dostum. Beni ziyarete gelmiş. Selamlaşıp, kucaklaştık. Buyur ettim. Çay eşliğinde uzun bir sohbet için salona geçtik.Muhabbet gerçekten koyu idi. Nasıl geçtiğini anlayamadığımız üç koca saatin ardından misafirim “geç oldu, bana müsade” diyerek noktayı koydu ve kalktı. Sokağın başına kadar eşlik etme teklifime, “memnun olurum” cevabını verdi.Birlikte çıktık.


Sokağın başına vardığımızda, “Şimdi ayrılık vakti. Ben gidiyorum, ta ki benden hayırlısı gelsin inşallah!” diyerek elini uzattı. Kucaklaşırken, dostumun ettiği duaya alışkanlıkla amin dedim. Ve arkadaşım sokağın köşesini döndü gitti...Eve dönerken, arkadaşımın veda sözleri takıldı aklıma. “Ben gidiyorum, ta ki benden hayırlısı gelsin.” Düşündüm, düşündükçe ürperdim. Bu bir dua idi. İlk kez duyduğum yaman bir dua. Gayri ihtiyari birkaç kez tekrarladım. Sıcacık duygularla doldum. Bir şey tarafından kuşatılmıştım. Bütün benliğimi dolduran güzel bir şey.


Ertesi gün ilk işim arkadaşımı telefonla aramak oldu. Nedir, nereden duydun diye sordum. Bu özlü duadan çok etkilendiğimi anlayan dostum, “Hz. İsa Aleyhisselam’ın, Peygamber Efendimiz’in geleceğini müjdelediği duaymış bu” dedi. “Ne güzel dua imiş! Tuttum bu duayı” dedim. Güldü ve “o halde hiç bırakma. Ayrıca vesile ol, başkaları da tutsun” diye cevap verdi ve bana bir hayır kapısı aralayarak telefonu kapattı.“Ben gidiyorum, ta ki benden hayırlısı gelsin inşallah.”Tutmuştum bu duayı. Bırakmaya da niyetim yoktu.İşte giden gitmişti. Hayırlı bir insandı giden. Fakat, gelmesi için dua edilen ‘daha hayırlı’ kimdi ya da neydi? Bir insan? Bir haber? Yoksa yeni bir gün, yeni bir gece mi? Bir insan ise ya da bir haber, beklemeye değer. Gündüz ya da geceyse hayırlı olan, geri bırakmamaya, ihya etmeye değerdi. Tutmuştum bu duayı.


Günler günleri kovaladı, hayırlar hayırları... Dua halen zihnimi meşgul ediyor. Ben de dostumun tavsiyesine uyarak, işitmeyenlere bu duayı duyurmakla vazifeli olduğumu hissediyor, fırsat doğdukça vazifemi ifa ediyordum.Kim bilir, daha ne kadar böyle duyulmamış sözler, dualar vardır. Ve kim bilir ne kadar yitip giden...Unutulmuş sözler, dualar gibi yitip gitmemek için, giderken kendisinden daha hayırlısı için dua eden dostlara kulak vermekten başka çare var mı? Ve hayır dileyen bütün sözlere.Her sabah “namaz uykudan hayırlıdır” diye seslenen müezzin hayra çağırır. Yanlış bir adımda kalbin derin bir yerinde uç veren sızı hayra çağırır. Hayır her adımdadır. Can kulağını açık tutana.Ninelerimiz, evin çatısında ötüp duran kargaya, “hayrola karga, hayır isen öt, şer isen git” derler, karganın ağzından hayrı çağırırlardı. Dedelerimiz, ters giden, sarpa sarmış işlerini hayırlısı olur inşallah der, bir çırpıda aşıverirlerdi.Şimdi hayra sarılıp hayır dileyenler ne kadar az. Daha hayırlısı onun için mi gelmiyor ne?..

Salı, Ağustos 25, 2009

Ödülüm ve Mimim.....


Canım arkadaşlarım Havvanur ,Tuğba ve Neyran beni bu güzel ödüle layık görmüşler,çok teşekkür ediyorum.

Ödülün kurallar ;

1. Ödülün logosunu bloguna eklemek.
2. Ödülü aldığın kişinin linkini, ödülle ilgili yazına yazmak.
3. Hakkındaki 7 ilginç şeyi listelemek.
4. Sevdiğin 7 blogu listelemek.
5. Ödülü göndereceğin bloglara mesaj bırakmak gerekiyormuş.

Burda en zor kısım hakkımdaki 7 ilginç şey sanırım neyse bakalım ilginçliklerim nelermiş....

1- Çok pirpirikliyimdir,evden bir telefon gelse elim ayağıma dolanır telefonu açana kadar felaket seneryolarını beynimden geçiririm.

2- Kızlarıma aşırı düşkünüm (hiç farkedilmiyordu değil mi) onları öpmeden işe gelirsem o günüm kabus gibi geçer.

3- Yatarken belli dualarım vardır mutlaka eksiksiz her gece okuyup öyle uyurum yoksa uyuyamam.

4-Ütüden nefret ederim ama ütülenecek çamaşırlar olduğu zamanda onları ütülemeden rahat edemem,mutlaka her haftasonu ütü yaparım.

5- Evden çıkarken kapıyı bir kaç kere kontrol ederim hatta doğalgaz vanasını indiririm.

Aklıma ancak bu kadar geldi malesef...

Şimdi gelelim ödülü vereceğim 7 arkadaşıma,

1- http://www.mukonungunlugu.blogspot.com/
2- http://www.turhan-yasemin.blogspot.com/
3- http://www.nisanurhatice.blogspot.com/
4- http://www.gulucuklerimbenim.blogspot.com/
5- http://www.cisearslan.blogspot.com/
6- http://www.basarabilirim.blogspot.com/
7- http://www.zeynepinguncesi.blogspot.com/

Pazartesi, Ağustos 24, 2009

Bilmem ki ben kimim ben ne haldeyim.....

Merhabalar....Havvanur'cum merak etmiş beni sağolsun , buralardayım aslında çocukların hastalıkları,elimi rahat kullanamam biraz ayrı bıraktı bizleri malesef ....

Ramazan da geldi hoş geldi uyku sorunu hariç çok rahat geçiyor bin şükür.Hatta dün sahura kalkamadık yine de hiç zorlanmadan tuttuk....Unutmadan bugün Sena'mda oruçlu,bebeğim bakalım akşama kadar dayanabilecek mi?Tek korkum Serra'mında ablasına özenip bende oruçluyum yemiycem diyerek annanesini delirtmesi...

Hayırlı ramazanlar ve hayırlı haftalar diliyorum,görüşmek üzere...

Perşembe, Ağustos 13, 2009

Çocuklar ölmesin......

[Losemi hastasi] Volkan Dundar 13 yasındaydı.Hastanede ilik nakli için yillarca sıra bekledi. Bir gun Dündar ailesinin telefonu çaldi.Nakil için sıra geldiğini söylediler..Ancak Volkan bu telefondan 4 gun önce ölmüştü. .

Son 10 ayda 15 losemili çocuk, uygun ilik bulunduğu halde hastanede yatak bulunamadiği için yaşamını yitirdi.'Kampanyamız hızla ilerliyor. Ama zamanımız çok az. Bugün de losemili bir çocuk başvurdu. 6/6 tam uyumlu verici kardeşi olmasına ve hastanın yaşaması kemik iliği nakline bağlı olmasına rağmen nakil yaptıracak hastane bulamıyor.En yakin 3 ay sonrasına randevu veriliyor. Yani bir anlamda beklerken öl deniliyor.

Bunun icin zamanımız yok. Ben utanıyorum. Ama ne yapacağımı da şaşırdım. Gercekten bu insanlar bu kadar duyarsız mı?Ya da bir tek biz mi telaşlanıyoruz? Acaba biz de mi 3 maymun olmalıyız ki akşam rahat uyuyalım

Hayır , olamaz.Insanlık henüz ölmedi. Ya gerçekten bizim cok yakınımız birisi yaşayacakken göz göre göre ölse biz ne yapardik?Insanlar katil olur yahu.

Haydi tuşlara daha fazla dokunalim ve bu sayiyi kisa zamanda 1 MILYONA cikaralim, sonra da 5 milyona. Sesimizi basın bile duymuyor, siyasiler nasıl duysun?

Elinize saglik. Kolay gelsin.Dr. Ustun EZER Yonetim Kurulu Başkanı LOSEV Losemili Cocuklar Vakfı destek için sadece bir TIK TIK

Lütfen bu yazıyı daha fazla yerlere ulaştıralım okunmasını sağlayalım,başka çocuklar ölmesin en azından bu kadarını yapabiliriz.

Havvanur'ada bu kampanyayı başlattığı için çok teşekkür ederim gönülden katılıyorum.Lütfen siz de katılın.

Çok şükür biraz iyiyiyz.....

Merhabalar elimin şişliği için doktor sinir sıkışması dedi ve 3 gün rapor verdi evdeydim,bugün işe başladım.

Tek elle yaşamak ne kadar zormuş çatal kaşık tutamadım,yemeğimi sol elle yedim poşet bie tutup açamadım o kadar zorladı beni 2 gün dün biraz daha iyiydim çok şükür ama yine de biraz şişlik kaldı o da geçer inşallah.

Serra'm çok şükür iyileşti artık birşeyler yiyebiliyor sütünü içiyor maşallah.Çok kızıyordum sadece süt içiyor diye ya hasta olduğu bir hafta içinde hiç bir şey yiyemeyince hatta su bile içemeyince sütünü içebilmesine bayram yaptık ailecek.

Sena'm ise daha hasta,ateşi düştü çok şükür ama ağzındaki yaralar devam ediyor o biraz daha büyük olduğu için Serra'dan daha kolay atlattı maşallah en azından yemeğe çalışıyor ama o ağız yaraları mahvetti çocuklarımı.

Geçmiş olsun dileklerinize çok teşekkür ederim canlarım sizleri çok seviyorum iyi ki varsınız.

Pazartesi, Ağustos 10, 2009

Kesin bize nazar değdi.....

Serramdan sonra Senamda hastalandı perşembe akşamı çıkmaya başladı ateşi o da Serra gibi tonsilit....

Yetmedi benim de dün elimin sağ bileğinde hafif hafif başlayan bir ağrıyı pek önemsemedim,bu sabah kalkarım ki sağ elimin parmakları davul gibi şişmiş.Neden oldu bilmiyorum bir yere vurduğumu da hatırlamıyorum durup dururken oldu.....Biraz sonra doktora gidicem,ayyy bu sol elle yazmakta çok zormuş ya...

Hayırlı haftalar....

Çarşamba, Ağustos 05, 2009

Kandiliniz Mubarek Olsun....


Bu gece kulun yalvarış ve yakarışlarını Yüce Mevla'ya sunacağı ve O'nun sonsuz affından, merhametinden, iyiliğinden bol bol yararlanacağı umut, huzur ve müjde gecesidir.Beraat kandiliniz hayırlı olsun...

Salı, Ağustos 04, 2009

Serra'm hasta....

Cumartesi günü bahçede arkadaşlarıyla oynadı,yemeğini yedi banyosunu yaptı anne uykum var ayağında salla beni dedi.Salladım hemen uyudu yerine yatırayım diye kucağıma aldım çocuk alev alev yanıyor,ayağımda salladım ya benim sıcaklığımı da aldı herhalde diye düşündüm yatırdım üstüne de ince bir çarşaf örttüm biraz sonra tekrrar gittim yanına hala alev alev hemen ateş düşürücü verdim sabahı zor ettik.Sabah biraz düşmüştü ateşi babası onlara cd kurdu winx seyrediyorlardı odalarında bir bakayım sesleri çıkmıyor dedim,odalarına gidince Serra sıtma tutmuş gibi titriyor ve alev alev yanıyor doktora götürdük boğazdan yakalamış hastalık tonsilit olmuş meleğim ilaçlarımızla döndük eve,dün işe gelmedim evdeydik biraz daha iyiydi bu akşamda ateşi daha düşüktü sabah annanesine bıraktım işe geldim malesef...

Moralim bozuk canım sıkkın böyle zamanlarda çalışmaktan NEFRET ediyorum......

Cuma, Temmuz 31, 2009

Bilmelisin ki........

Bilmelisin ki …Duvarda asılı diplomalar insanı insan yapmaya yetmez.
.
Bilmelisin ki …Aşk kelimesi ne kadar çok kullanılırsa,anlam yükü o kadar azalır.
.
Bilmelisin ki …Karsındakini kırmamak ve inançlarını savunmak arasında çizginin nereden geçtiğini bulmak zor.
.
Bilmelisin ki …Gerçek arkadaşlar arasına mesafe girmez.Gerçek aşkların da!
.
Bilmelisin ki …Tecübenin kaç yasgünü partisi yaşadığınızla ilgisi yok,ne tür deneyimler yaşadığınızla var.
.
Bilmelisin ki …Aile hep insanın yanında olmuyor.Akrabanız olmayan insanlardan ilgi,sevgi ve güven öğrenebiliyorsunuz.Aile her zaman biyolojik değil
.
Bilmelisin ki …Ne kadar yakın olursa olsunlar en iyi arkadaşlarda ara sıra üzebilir. Onları affetmek gerekir.
.
Bilmelisin ki …Bazen başkalarını affetmek yetmiyor.Bazen insanın kendisini affedebilmesi gerekiyor.
.
Bilmelisin ki …Yüreğiniz ne kadar kan ağlarsa ağlasın dünya sizin için dönmesini durdurmuyor.
.
Bilmelisin ki …Şartlar ve olaylar, kim olduğumuzu etkilemiş olabilir.Ama ne olduğumuzdan kendimiz sorumluyuz
.
Bilmelisin ki …İki kişi münakaşa ediyorsa, bu birbirlerini sevmedikleri anlamına gelmez. Etmemeleri de sevdikleri anlamına gelmez.
.
Bilmelisin ki …Her problem kendi içinde bir fırsat saklar.Ve problem, fırsatın yanında cüce kalır.
.
Bilmelisin ki …sevgiyi çabuk kaybediyorsun, pişmanlığın uzun yıllar

Çarşamba, Temmuz 29, 2009

Kadınları mutlu etmenin yolu...

KADINLARI MUTLU ETMENİN SIRLARI )))

01. Saçlarını okşa,
02. Yücelt,
03. Şımart,
04. Gözlerinin içine bak,
05. Geleceğe ait planlar yap,
06. Dil dök,
07. Yalvar,
08. Destek ol,
09. Yemeğe götür,
10. Alışverişe götür,
11. Tekneye bindir,
12. Güldür,
13. Zeka oyunları yap,
14. Müzik dinlet,
15. Teşvik et,
16. Teskin et,
17. Affet,
18. Hayran kal,
19. Banyosunu hazırla,
20. Güven ver,
21. Kapıyı tut,
22. Asansörde kat düğmesine bas,
23. Arabasının kapısını aç,
24. Isıt,
25. Sarıl,
26. Öp,
27. Ona hasta ol,
28. Kulağına fısılda,
29. Ayaklarına masaj yap,
30. Konsere götür,
31. Onu her yerde ve her zaman bekle,
32. Tanrıçan yap,
33. Onunla birlikte rejim yap,
34. Onunla birlikte spor yap,
35. O uyumadan uyuma,
36. O uyanmadan uyanma,..
........
1000. Ne istediğini önceden anla
1001. Günde yedi kez özür dile,
1002. Sürekli onu dinle,
1003. Yorganı çekince ses etme,
1004. Yorganı titretme,
.......
6789. Spor araba al,
6790. Saat al,
6791. Yüzük al,
6792. Küpe al,
6793. Traş ol,
6794. Saç seklini değiştir,
6795. Kareli gömlek giy,
6796. Yemin et,
6797. Dayan,
6798. Katlan.
...

ERKEKLERİ MUTLU ETME SIRLARI)))

01. Karnını doyur.
02. Televizyonun kumandasını ver
03. Önünden çekil...

Mailime gelen bu mesajı sizlerle de paylaşmak istedim.Meğer biz kadınlar neymişiz?......Keşke her erkek bu kadar basit şeylerden mutlu olsaydı...........

Pazartesi, Temmuz 27, 2009

Ben gediiiim...Hoşgeldim....

Merhabalar beş günlük zorunlu bir tatilin ardından döndüm yine kürkçü dükkanına...Hasta olmasaydım daha çok keyfini çıkarıcaktım ama ilk 2 gün kımıldayamadım bile.Çok şükür kas gevşeticiler işe yaradı yavaş yavaş kendime geldim belim doğruldu,yamuk yamuk yürümekten kurtuldum.

İşe gelince beni güzel bir sürpriz karşıladı,çok mutlu oldum...




Çok teşekkür ederim Lori'cim kızlar bayılacaklar bende fırın eldivenime bayıldım tekrar teşekkür ederim canım arkadaşım...

İyi haftalar diliyorum inşallah hemen cuma oluuuur...

Çarşamba, Temmuz 22, 2009

Gidiyorum bütün aşklar yüreğimde.....

Hastayım arkadaşlar belim tutuldu birazdan doktora inicem,herhalde rapor alırım evde dinlenirim.
Görüşmek üzere kendinize iyi bakın ceyranda kalmayın.

Pazartesi, Temmuz 20, 2009

Bir hafta sonumuz da böyle geçti....

Annane ziyareti yaparak.....

Pilav ve yoğurt bu aralar bizim kızların vazgeçilmezi...


Park sefası yaparak......





Parkda çekirdek çitleyerek.Bu arada Serra'mın ablasına olan aşkını görüyormusunuz? İlk resimde tam anlayamadı ikinci pozu çekerken ablasına yapışmış resmen.Maşallah meleklerime Rabbim hiiiç ayırmasın inşallah.Amin.

Cuma, Temmuz 17, 2009

Ne haber...ne haber....ne haber daha daha ne haber.....

Sıcaklardan mıdır nedir son zamanlarda pek ihmal etmeye başladın bloğumu farkındayım ama kolumu kaldıracak halim yok bu aralar.Bahar yorgunluğu gibi yaz yorgunluğu da var mı acaba?...

Günler birbirinin aynı geçiyor.İşe gel eve git yemek temizlik......Çok şükür meleklerim her zamanki formunda işten eve dönünce bahçeden alamıyorum onları bıraksam dışarda yatacaklar,anneleri işten mi gelmiş dinlenmesi mi lazım hiç umurlarında değil.Haliyle eve geç girilince akşam yemeğide 8'den önce yenemiyor sonra bulaşıktı çaydı derken oturmam 10'u buluyor,o zamanda yorgunluk ve uyku bir arada nasıl yatacağımı şaşırıyorum,sıcaklarda uyumak da ayrı bir dert tabi....Sabahları da sersem sepet işe geliyorum işte böyle rutin günler geçiriyoruz bu aralar.Rabbim bu günlerimizi aratmasın inşllaah. Bugünümüze Hamd-ü Senalar olsun...

Hayırlı cumalar ve hayırlı haftasonları diliyorum canım arkadaşlarım.Kendinize iyi bakın..Sevgilerimle....

Çarşamba, Temmuz 15, 2009

Artık banka reklamlarına inanmıyorum....

Malum bugün ayın 15'i maaş günümüz.Öğlen borçları yatırmak için bankaya gittim,bir bankadan al bir bankaya ver hesabı...
Neyse bankadan sıra numarası aldım baktım fazla kalabalıkda değil oh dedim işim hemen biter...Sakin sakin bekliyorum ama benim aldığım 100 küsürlü numaralar yanmıyor başka numaralar 300 küsürlü filan olanlar yanıyor.Benden sonra gelenler işlem yaptırıp gidiyorlar.Allah Allah neden ki derken bir adam söylenmeye başladı işimizi çabuk halletmek için illaki bankadan kart almamız mı gerekiyor diye.O zaman bende jeton düştü meyerse kendi müşterilerine öncelik tanıyorlarmış.Benim gibi sadece fatura veya borç yatırmaya gidenlerde kuzu gibi bekleşiyorlarmış.Bir daha hiçbir bankanın reklamlarını seyretmiyeceğim,protesto ediyorum,duyurulur....

Pazartesi, Temmuz 13, 2009

Bağlanmayacaksın....

Bağlanmayacaksın bir şeye, öyle körü körüne. “O olmazsa yaşayamam.” demeyeceksin.Demeyeceksin işte.Yaşarsın çünkü.

Öyle beylik laflar etmeye gerek yok ki. Çok sevmeyeceksin mesela. O daha az severse kırılırsın.Ve zaten genellikle o daha az sever seni, Senin o’nu sevdiğinden…

Çok sevmezsen, çok acımazsın. Çok sahiplenmeyince, çok ait de olmazsın hem. Çalıştığın binayı, masanı, telefonunu, kartvizitini…

Hatta elini ayağını bile çok sahiplenmeyeceksin. Senin değillermiş gibi davranacaksın. Hem hiçbir şeyin olmazsa, kaybetmekten de korkmazsın. Onlarsız da yaşayabilirmişsin gibi davranacaksın. Çok eşyan olmayacak mesela evinde. Paldır küldür yürüyebileceksin.

İlle de bir şeyleri sahipleneceksen, Çatıların gökyüzüyle birleştiği yerleri sahipleneceksin. Gökyüzünü sahipleneceksin, Güneşi, ayı, yıldızları…
Mesela kuzey yıldızı, senin yıldızın olacak. “O benim.” diyeceksin. Mutlaka sana ait olmasını istiyorsan bir Şeylerin…

Mesela gökkuşağı senin olacak. İlle de bir şeye ait olacaksan, renklere ait olacaksın. Mesela turuncuya ya da pembeye Ya da cennete ait olacaksın. Çok sahiplenmeden, Çok ait olmadan yaşayacaksın. Hem her an avuçlarından kayıp gidecekmiş gibi, Hem de hep senin kalacakmış gibi hayat.

İlişik yaşayacaksın. Ucundan tutarak…

CAN YÜCEL

Çarşamba, Temmuz 08, 2009

İyi ki doğdun Mahmut Berkay....



Halasının erkeki 2 yaşında.Doğumgünün kutlu olsun ceylan gözlüm mutluluk bir ömür boyu peşini bırakmasın inşallah...

Salı, Temmuz 07, 2009

Gökkuşağı yeleğim....


Bu sıcaklarda örgü örmek çok zor ama seviyorum ne yapayım.Bu iplere de görür görmez vuruldum,boyundan başlamalı yelek yaptım gökkuşağı gibi oldu bayıldım.Daha düğmelerini dikmeden dün akşam sizler için resimlerini çektim,bugün düğmelerini dikerim inşallah.Örgü örmeyi ne kadar seviyorsam bir şey dikmektende o kadar nefret ediyorum,ben sadece örme işini yapayım dikmeyi başkası yapsın ne güzel olurdu.Neyse bu yeleği GamzeNur hanıma yaptım,prensesim güle güle giysin...

Cuma, Temmuz 03, 2009

Yine günlerden Cuma....

Koca bir haftayı devirdik,günler su gibi akıp gidiyor ben iş ve ev arasında mekik dokuyorum,çok şükür iki tane meleğim yaşama sebeblerim varda onlara baktıkca içim açılıyor.Rabbim bu günümüze sonsuz şükürler hamd-u Senalar olsun.

Meleklerim neler yapıyor biraz onlardan bahsedeyim; Sena hanım ve Serra hanım bu aralar tam kanka oldular maşallah,daha doğrusu Serra'nın ablasına adım attırmaması yüzünden tuvalete bile birlikte gidiyorlar,ablası kaçar sonra neme lazım Serra işi çok sıkı tutuyor bu sene özellikle ablasının dayısında kaldığı günden beri bir dakika ayrılmıyor peşinden.Rabbim ayırmasın inşallah.Amin.Onların bu hallerini videoya çekmiştim,yükleyebilirsem onu da yükleyeyim çok şeker ...

video

Yüklediiim..Sena Serra'sız dışarı çıkmaya çalışıyor ben de güya Serra'yı oyalıyorum.Oyalanır mı hiç hemen anladı ablasının gideceğini küçük cadım...

Çarşamba, Temmuz 01, 2009

Teşekkürler Fikrimühim....


Selpak kağıt bezlerim bugün geldi fikrimühimden.Merak ediyordum reklamlarını gördükçe alayım derken fikrimühimin kampanyasına girmiş ,hemen kampanyaya katıldım ve bedava selpak kağıt bezlerime kavuştum.Kutusu da çok hoş kızlarıma takı kutusu yapabilirim mıknatıslı filan,bayıldım kutuya..Kağıt bezlerinde harika bir kokusu var limon limon kokuyorlar.Akşam eve gidince ilk işim denemek olacak.
Teşekkürler Fikrimühim....

Salı, Haziran 30, 2009

Çok Şükür.....

Berat'cığımın beyin tomogrofisi temiz çıktı çok şükür,bugün taburcu olucak.Zeynep'e de yorumlarınızı ilettim hepinize ayrı ayrı teşekkür ediyor.Şimdi çıkmak zorundayım servisi kaçırmayayım,kendinize iyi bakın.

Pazartesi, Haziran 29, 2009

Bu sefer başlıksız......

Yine bol koşuşturmalı bir haftasonunun ardından işyerimde işlerimin başındayım ama her saat başı imdaaaat diye bağırasım geliyor...Pazartesi sendromu mu oldum acaba Rabbim hayırlara yorsun içimde bir sıkıntı var.

Gerçi bu sıkıntı cuma günü Zeynep 'ten aldığım telefonla başladı.Kardeşinin düğünü için Konya'ya giderken abisinin arabası kaza yaptı,abisinin durumu biraz ağırdı hepimiz yüreğimiz ağzımızda bekledik,Rabbime şükürler olsun hayati tehlikeyi atlattı.Beş yaşındaki yeğeninin ise kafatasında kırık var onun durumu yarın belli olacak.Rabbim acil şifalar versin.

İşte böyle telaşeli günler geçiriyoruz bu aralar ve böyle bir durumda içimden çalışmak malışmak gelmiyor açıkcası moralim çok bozuk....

Cuma, Haziran 26, 2009

Mutluluğun Formülü....


Emanete ihanet etmeyin..
Halinizden şikayet etmeyin..
Büyüğünüze emretmeyin..
Boş şeylerde ısrar etmeyin..
Cahillerle sohbet etmeyin..
Nefesinizi boşa tüketmeyin..
İnsanları bekletmeyin..
Etrafınızı kirletmeyin.
Hayatınızı mahvetmeyin..
Kimseye minnet etmeyin.
İnsanları yüzüne karşı methetmeyin..
Kimseye küfretmeyin..
Kötülüğe meyil etmeyin..
Malınızı boşa sarf etmeyin..
Sırrınızı açık etmeyin..
Her şeyi merak etmeyin.
Suçunuzu inkar etmeyin..
Şerefinizi kaybetmeyin..
Vatanınızı terk etmeyin..
İyiliğe niyet edin..
Büyüklere hürmet edin..
Sıkıntıya sabredin..
Aza kanaat edin..
Sözünüzde sebat edin..
Bildiğinizle amel edin..
Hatanızı kabul edin..
Yaramaz ise def edin..
Varken tasarruf edin..
Alimlerle sohbet edin..
Nefsinizle inat edin..
Sofranıza davet edin..
Zararlıysa men edin..
Seviyorsanız ifade edin..
Kalpleri fethedin..
Misafire ikram edin..
Muhtaca yardım edin..
Bilseniz de istişare edin..
Tehlikeye dikkat edin..
Hakkı teslim edin..
Unutacaksanız kaydedin..
Esirgemeyin lütfedin..
Gariplere merhamet edin..
Kazanmaya gayret edin..
Çalışanı takdir edin..
Başarıyı tebrik edin..
Mazereti kabul edin..
Her an tevekkül edin..
Hastaları ziyaret edin..
Çocuğunuzu terbiye edin..
Herkese tebessüm edin..
Güvenseniz de kontrol edin..
İnanmayana ispat edin..
Fakirleri gözetin..
Hayır için sarf edin..

Çarşamba, Haziran 24, 2009

Doğumgünün kutlu olsun Lori'cim....

Yarın buralarda olamayabilirim onun için doğumgününü bugünden kutluyorum Lori'cim.İyi ki doğmuşsun ve iyi ki seni tanımışım canım arkadaşım.Sevdiklerinle birlikte bir ömür boyu mutluluklar diliyorum.



Not: Canımcım sana sürprizim buydu,doğumgününe de denk gelmesine çok sevindim.Şimdi postahaneye gidiyorum.Güle güle kullan.

Pazartesi, Haziran 22, 2009

melekler gezmede.....


Gece gündüz demedik haftasonu gezdik de gezdik...





Havuzbaşı sefası yaptık......



Kesmedi bir de pazar yaptık ve bir haftasonunu daha bitirdik...

Cuma, Haziran 19, 2009

Mini mini kuş..ve karşınızda Serra....

video

Mini mini kuşu birde Serra'dan dinleyin istedim.İyi haftasonları....

Gelin Ayşe'cim.....duy sesimi....

Canımcım acaba mail adresimi mi yanlış verdim bir daha vereyim çünküseni okumak istiyorumm..

d_tekce@hotmail.com

d den sonra alttire var nokta yok acaba orda mı yanlışlık yaptık.Bir daha denermisin lütfeeen.

Sena'nın kardeşinin elinden çektikleri....

Abla olmak çok zor.İki erkek kardeş ablası olarak bu zorluğu ve sorumluluğu çok yaşadım küçükken ve yeminler ettim Sena'ya sen ablasın sen büyüksün demiycem ablayı kardeşe ezdirmiycem diye ama malesef evdeki hesap çarşıya uymuyormuş.

Serra şimdiden ablasına ambargo koymuş vaziyette;Sena onsuz dışarı çıkamıyor çıkınca kıyamet kopuyor ben de çıkıcam diye,çıkarıyoruz bu sefer Sena'ya binbir tembih kardeşine bak kızım gözünün önünden ayırma sakın....Yavrum ne yapsın bakıyor mecburen.

Dün akşam ise Serra bardağı taşırdı resmen,Sena dayısında kalmak istedi kıyamet koptu.Benim tarafımdan değil yanlış anlaşılmasın Serra tarafından tabiii,yollarda ablaaaaaa diye bir ağlaması vardı evlere şenlik,Sena'da sıkıldı artık anne ben kendim birşey yapamayacakmıyım diye söylendi durdu,o da haklı kendince tabi...Bir de Serra'nın bütün akşam durup durup anne ablam beni sevmiyor mu niye gitti ,ne zaman gelecek abla geeeel diye ağlaması da ayrıca yüreğimi burktu,çok üzüldüm.

Ne seninle ne sensiz hesabı bu kardeşlik,birlikteyken birbirlerine yapmadıklarını bırakmazlar ama bir gün ayrı kalamazlar.Rabbim ayırmasın....

Hayırlı haftasonları,hayırlı cumalar diliyorum kendinize iyi bakın...

Salı, Haziran 16, 2009

Araştırmacı gazeteci iş başında....

Eveeet eve gittim üşenmedim,hemen ilk iş ex-sir'i denedim ve sonuçlar ortada harika bir ürün domatesler kıpkırmızı oldu,suyla yıkadığım aynı kaldı.



Bu suda beklettiğim domates.....

Bunlarda ex-sirli suda beklettiklerim.......

Pazartesi, Haziran 15, 2009

Benim fikrim mühim......



Araştırmacı ve gayet meraklı biri olarak fikrimühim.com 'a bende üye oldum arkadaşlar ve bugün ex-sir ürünüm geldi.Meyve ve sebzeleri zararlı maddelerden arındırıyormuş.Bu akşam denemeyi düşünüyorum,bakalım nasıl bir sonuç elde edeceğiz.Beni izleyin anacım.....


Exsir Nedir ve exsirin içeriği,
Exsir Sanitizer’in tamamen bitkisel içeriğinde hiçbir katkı maddesi ya da koruyucu madde yoktur.İçindekiler: Mısır ve Hindistan cevizinden elde edilen yüzey aktif madde, şeker pancarından elde edilen organik asit, bitkilerden elde edilen organik çözücü. yiang yiang yağı tarçın yağı, beyaz sirke ve su.Neden Exsir kullanmalıyım? Dünyanın ilk ve tek, hiçbir katkı maddesi içermeyen, %100 bitkisel temelli sebze ve meyve arındırma konsantresi Ex’sir Sanitizer, sebze ve meyvelen, üzerlerinde bulunan zirai ilaç, parafin-wax, mikrop-bakteri, böcek ilacı, larva ve gübre kalıntılarından %100’e kadar arındırır. Size de sebze ve meyvelerin gerçek rengini, tadını, kokusunu, dokusunu yaşamak kalır.Peki exsiri nasıl kullanırım?
Kullanım Şekli: Sağlıklı bir arındırma işlemi için, her 1 lit suya 30 cc (yarım kapak) veya 2 lit suya 60 cc (1 tam kapak) Exsir ilave edilmelidir.
1, Kabın izi, temizlemek istediğiniz sebze ve meyvelen alabilecek kadar suyla doldurunuz ve önerilen ölçü oranında Exsir ilave ediniz
2. Sebze ve meyvelerinizi 2-3 dakika exsirli suda bekletiniz.
3. Sebze ve meyvelerinizi Exsirli suyla ovalayıp, temiz suyla durulayınız.

Ordan...burdan...şurdan.....

Yoğun bir iş gününden merhaba....Ancak fırsat bulabildim yazmaya,cuma günü karnemizi aldık artık 5. sınıftayız Allah'ın izniyle .Böylelikle öğlencilik de bitti sabahçılık günlerimiz başlayacak uykuyu çok seven Sena hanımla işimiz var okullar açıldığında.

Haftasonumuz yine aynı rutinle geçti,gerçi bu sefer temizlik yapmadım ama ütü,çamaşır yemek yetti de arttı..

Neyse bugünümüze bin şükür ve hayırlı haftalar dileyerek işlerimin başına döneyim.
Kendinize iyi bakın.....

Çarşamba, Haziran 10, 2009

Cuma, Haziran 05, 2009

Anladım....


Bunca zaman bana anlatmaya çalıştığını,
kendimi bulduğumda anladım.

Herkesin mutlu olmak için başka bir yolu varmış,
kendi yolumu çizdiğimde anladım.

Bir tek yaşanarak öğrenilirmiş hayat, okuyarak,dinleyerek değil.. Bildiklerini bana neden anlatmadığını, anladım..

Yüreğinde aşk olmadan geçen her gün kayıpmış,
Aşk peşinden neden yalınayak koştuğunu anladım..

Acı doruğa ulaştığında gözyaşı gelmezmiş gözlerden,
Neden hiç ağlamadığını anladım..

Ağlayanı güldürebilmek,ağlayanla ağlamaktan daha değerliymiş, Gözyaşımı kahkahaya çevirdiğinde anladım..

Bir insanı herhangi biri kırabilir,ama bir tek en çok sevdiği, acıtabilirmiş, Çok acıttığında anladım..

Fakat,hak edermiş sevilen onun için dökülen her damla gözyaşını, Gözyaşlarıyla birlikte sevinçler terk ettiğinde anladım..

Yalan söylememek değil, gerçeği gizlememekmiş marifet,
Yüreğini elime koyduğunda anladım..

”Sana ihtiyacım var, gel ! ” diyebilmekmiş güçlü olmak,
Sana ”git” dediğimde anladım..

Biri sana ”git” dediğinde, ”kalmak istiyorum” diyebilmekmiş sevmek,
Git dediklerinde gittiğimde anladım..

Sana sevgim şımarık bir çocukmuş,her düştüğünde zırıl zırıl ağlayan, Büyüyüp bana sımsıkı sarıldığında anladım..

Özür dilemek değil, ”affet beni” diye haykırmak istemekmiş pişman olmak,
Gerçekten pişman olduğumda anladım..

Ve gurur, kaybedenlerin,acizlerin maskesiymiş, Sevgi dolu yüreklerin gururu olmazmış,
Yüreğimde sevgi bulduğumda anladım..

Ölürcesine isteyen,beklemez,sadece umut edermiş bir gün affedilmeyi, Beni af etmeni ölürcesine istediğimde anladım..

Sevgi emekmiş, Emek ise vazgeçmeyecek kadar, ama özgür bırakacak kadar sevmekmiş…

CAN YÜCEL..


'SEVGİ EMEK İSTER SÜRDÜRMEK YÜREK İSTER' ben birde bunu anladım.......

Perşembe, Haziran 04, 2009

Deneme bir iki.....


video



Video kaydı ekleyebilirmiyim diye bie deneme yapıyorum arkadaşlar.Acaba yükleyebildim mi,çünkü benim işyerimde engelli videoları açmak.Merak ediyorum siz görüyormusunuz?...


Denemek için Ceyda'nın anasınıfı gösterisinden ekledim bakalım görülecek mi?....

Salı, Haziran 02, 2009

Minik meleğim hasta.....


Sonunda korktuğum oldu o kadar temizliklerin içinde yapma Serra,çorabını çıkartma Serra,suyla oynama Serra dememe rağmen beni dinlemeyen meleğim üşüttü ve hasta oldu...
.
Çocukla temizlik yapmanın sonu bu işte ama anneme bırakmaya gönlüm elvermedi açıkcası zaten yavrum bana hasret yanımda kalsın dedim sonunda ise hasta ettim meleğimi inşallah hemen iyileşirsin meleğim böyle yatmak sana yakışmıyor.

Pazartesi, Haziran 01, 2009

Ölmüş bitmiş dilekten merhaba........

Merhaba arkadaşlar,öldüm bittim gezdim dolaştım ve kürkçü dükkanına döndüm.Yine bir pazartesi sabahı düştüm iş yollarına.Neler yaptım bir hafta resimlerle anlatayım sonra da sizleri ziyarete geleyim hepinizi çok özledim...İyi haftalar...

Duvarlarımızın yeni rengi huzurlarınızda....bu sefer açık renk olsun dedik çok da iyi oldu ev daha aydınlık ferah oldu...

Halasını balböceği Ceyda'm ana sınıfından başarıyla mezun oldu,çok güzel bir gösteri yaptılar ve kep giyip diplomalarını aldılar....


Hep temizlik olmaz dimi ama....Sena hanımın yoğun ısrarlarıyla evimizin ordaki parkta piknik yaptık,yorgunluk attık...


Sena ve babası basket çalışmaları yaptı.Laf aramızda bende iki tane basket attım bu arada......

Cuma, Mayıs 22, 2009

Veeeee bir hafta izinliyim......


İzinliyim ama bütün bir hafta resimdeki gibi olacağım tabi ki......
Hayırlı haftasonları,hayırlı cumalar diliyorum.Kendinize iyi bakın.Beni özleyin olur muu?....

Badanacı geldiii hanıııım.....

Akşam uzuuuuun uzuuuuuun düşündüm ve evi boyamaya karar verdim,ben karar verdim ya hemen olacak eşim de gececi ne güzel adam uyumaz boyar evi ben de önümüzdeki haftaya izin alırım temizliklerimi yaparım zaten halılarımı yıkadım temiz.....Gece bu kararı verdim ama uygulayacak kişinin asıl başrol oyuncusunun benim bu kararları aldığımdan zerre kadar haberi yok tabiiiii.....

Sabah işe geldim eşimde doğal olarak gece çalıştığı için evde,telefonla konuşuyoruz.Tabi ben planlarımı bir şekilde uygulatmalıyım akşam o kadar planlar yaptım boşa mı gitsin di mi ama zaten aklıma koymuşum olmazsa çatlarım...

Telefonda eşime Ediz evi boya yapmalıyız dedim,garibimde başına geleceklerden habersiz yaparız müsait olduğumda dedi,ben de yarın müsaitmisin dedim hemen,bana cevabı kibarca ohaaaa oldu.Tabi şaşırdı garibim,ama alışkın benim böyle ani kararlarıma ve aklıma koyduğumu yapacağıma....uzuuuuun iknalardan sonra inşallah yarın boyaya başlıyoruz....Önümüzdeki haftayı izin de alabilirsem temizliklerde tamam olur.Çok çalışmam lazım çooooook.Bana kolay gelsin....

Çarşamba, Mayıs 20, 2009

19 Mayıs ATATÜRK'ü Anma Gençlik ve Spor Bayramımız Kutlu Olsun....



Sabah heyecanla kalktık ve doğruuu okula gittik...Serra ve Ceyda hanımlarda ablalarına destek vermek için yanından bir an ayrılmadılar.....
.
Sena hanım sınıf arkadaşlarıyla heyecanlı bir şekilde sıralarını bekliyor.


İlk önce halk oyunları çıktı.....


Şimda sıra Sena'larda maşallah bebişime büyüdü artık,gençlik bayramları kutluyor.






Çok güzel bir gösteriydi,heyecanlandım,gururlandım.....Şükürler olsun Rabbim bu günümüze.....