Pazartesi, Haziran 30, 2008

Serra hanımın bisikleti...


Babası baktı ki Serra büyüdü ve dört tekerlekli bisikletleri sürebiliyor.Haftasonu kızına bisklet aldı,artık bahçede yatarız.Şimdilik evde sürerek keyfini çıkartmaya başladı ama pazartesiden itibaren bahçe turu yapmadan girmez içeri.

Pek keyifli,pek beyendi Öncü'nün bisikletinden diyip duruyor.Dün akşam balkondan çocuklara bağırıp duruyordu benim bisikletim diye herhalde şimdiden dışarının provasını yapıyor.Yaklaşan olursa vay haline.....


Geçenlerde kardeşime gitmiştim,Serra Berkay'ı çok özlemiş iki kardeş motor turu yaptılar.Bana da güzel güzel poz verdiler.Yerim ben o tatlı suratları.Maşallah bebişlerime.
Tabi her zaman olduğu gibi Sena ve Ceyda hanımlar bahçedeler, onların fotoğraflarını çekememişim.(Zaten içeri yatmadan yatmaya giriyorlar beter böcekler)



15 yorum:

gülücüklerim benim dedi ki...

Ayyy bisiklenitiniz çok güzelmiş, hayırlı olsun, ben de bisiklet isterim, bana ne ...

meleklerim ve ben dedi ki...

Ediz'e söyleyeyim sana da alsın bir tane Zeynep'cim.

our twins of N.Y./SEYHAN dedi ki...

Serra'cigin bisikleti hayirli olsun. Cok guzelmis...
Yaa Dilek'cim ben gozden mi kacirdim sen Serra'nin saclarini mi kestirdin? Yoksa ben lenslerim olmadan bilgisayarin basina oturdum bana mi oyle geliyor???
(Sana oyle geliyor de n'olur)

Şekerci Butik dedi ki...

Selaaaaaammmmmm,

Bizikletiniz hayırlı olsun..ohh sefam olsun keşke benimde olsa bende binsem yaww..nasılda özledim bisiklete binmeyi..bi ada turu yapsak aslında orada şöyle bi bisikletle turlasam hayalleri içerisindeyim.. :D

Allah bizede oğluma bisiklet aldığımız günleri göstersin inşallah..

öpüyoruz canım..

sevgiler..

çise ve annesi... dedi ki...

güle güle kullansın bisikletini canım benim...

meleklerim ve ben dedi ki...

Seyhancım;sana öyle geliyor demeyi çok isterdim ama malesef Serra'nın saçlarını kestirdik canım benim.Çok dolaşmıştı açamadım kuaföre götürdüm o da açamayınca çaresiz kestirdik.

meleklerim ve ben dedi ki...

Şirincim teşekkür ederim canım.Seneye Metehan'da bisikletle ne turlar atar hiç merak etme.Öpüyoruuuum.

meleklerim ve ben dedi ki...

Çok teşekkür ederim Fatma'cım.Sevgiyle kalın.

EHA dedi ki...

bisikletiniz hayırlı olsun güle güle kullanın.

meleklerim ve ben dedi ki...

Teşekkür ederim Haticecim.

meleklerim ve ben dedi ki...

Sudenazın yorumu başka yerde çıkmış sanırım komşu olduğumuza çok sevindim.
Sevgiyle kalın.

[ fiкяiмiи iиcє güℓü ] dedi ki...

Hayırlı olsun efenim bisikletiniz. Kazasız, belasız inşallah. Ehliyeti var mı bakalım bu prensesin?:))

Saçlara ben de çok üzüldüm yahu.:((( Hakikaten çok güzeldi lüleleri. İnşallah yine kıvırcık çıkar. Olsun olsun, kökü onda nasılsa...:))

Bu arada, bu kapı önü cips-kola pikniği çocukların favorisi galiba.:))

meleklerim ve ben dedi ki...

Teşekkür ederim incegülüm.Serra'nın saçlarına ben de üzüldüm ama dediğin gibi kökü onda nasılsa yine uzar.Birde taratsa cadı.
Öpüyorum canım,sevgiyle kal.

siyap dedi ki...

serra'n�n bisikleti �ok g�zelmi� hay�rl� olsun,gece uyuyamam�yordur sabah olsa da binsem diye :))
�p�yoruz,sevgileeer...

meleklerim ve ben dedi ki...

Teşekkür ederim Siyapcım.Pek heyecanlı bir görsen şarkı söyleyerek sürüyor bisikletini.