Pazartesi, Temmuz 07, 2008

Haftasonundan seçmeler.....


Eveeeeet karşınızda Gamze Nur hanımın halası tarafından yapılan son yeleği.Cumartesi gecesi 2.30'da düğmelerini diktim ve sizler için dumanı üstünde fotoğraflarını çektim.Nasıl olmuş?...

Bir buçuk ay sonra Allah'ın izniyle dünyaya gelince inşallah bu ördüklerimi giydirip de çekerim.Minik meleğim de doğar doğmaz mankenlik yapmaya başlar.

Haftasonu Sena ve Serra hanımların motor keyfi....Kızlarının bisikleti olur da babalarının motoru olmaz mı efendim........


Son olarak halasının bal böceğinin fotoğrafıyla sizi baş başa bırakıyorum.Halasının tatlısı ballısı ne güzel poz vermiş.Maşallah...

14 yorum:

gülücüklerim benim dedi ki...

Harika olmuş, ellerine sağlık, süpersin yaaa

Unknown dedi ki...

Dilek'cim harika olmus yelegin, gece yarisina kadar oturup bitirmene degmis canim :) Ellerine saglik.

Sevgiler...

meleklerim ve ben dedi ki...

Teşekkür ederim Zeynepcim.

meleklerim ve ben dedi ki...

Teşekkür ederim Nilgüncüm.Bence de oturduğuma değdi çok güzel oldu.

our twins of N.Y./SEYHAN dedi ki...

Sen ne marifetli bir anne ve halasin! Ben bayildim cok guzel, super bir el emegi... Gamze Nur dogdugunda da uzerinde fotograflamayi unutma, cok SIK. Seni ve birbirinden guzel meleklerini opuyorum...

meleklerim ve ben dedi ki...

Teşkkür ederim Seyhancım.
Biz de sizleri öpüyoruz.
Sevgiyle kalın.

siyap dedi ki...

çoook güzel,bayıldım valla!
ellerine sağlık...
inşallah sağlıklı bir şekilde doğar ve üzerinde görürüz...çok yakışacağına eminim,öpüyoruz,sevgileeer...

çise ve annesi... dedi ki...

ne çok marifetli halasın gece yarısına kadar uğraşmışsın gelicek olan minik çok şanslı ...

meleklerim ve ben dedi ki...

Güzel dileklerin için çok teşekkür ederim Siyapcım.

İnşallah sağlıkla doğar da halasının cicilerini giyer.

Öpüyoruuuuum.

meleklerim ve ben dedi ki...

Fatmacım uğraştım ama değdi, bal böceklerimie değer.Halası onları çok seviyor.

Öpüyoruuuum.

EHA dedi ki...

ellerine saglık çok güzel olmuş bebişiniz hayırlasıyla dogsun da onun üstündede görelim.
sevgiler öpüyoruz

meleklerim ve ben dedi ki...

Teşekkür ederim Haticecim.

İnşallah halasının balböceği hayırlısıyla doğsun ilk iş blog teyzeleriyle tanıştıracağım.

Öptüüüüm.

uykucu dedi ki...

o nasıl bir modelmiş öyle ya örgü nasıl ilerlemiş öyle bayıldım...benimde kızım olursa örermisin:))yada bunun büyüğünü bana ör(ne malum kız doğuracağım bundan mahrum kalmamayım bari:)

meleklerim ve ben dedi ki...

Figencim söz kız müjdesini ver örüp Ankara'ya yolluyorum hemen.

Sevgiyle kal.