Cuma, Kasım 14, 2008

Kelimeler ve Yaşam....



Yaşamda bir kez gitti mi dönmeyen üç değer:
Zaman, sözcükler, fırsat..........
Yaşamda hiç bir zaman yitirilmemesi gereken üç deger:
Barış, umut, dürüstlük..........
Yaşamda, üzerinde yüksenilen üç dayanak:
Sevgi, kendine güven, dostluklar..........
Yaşamda sürekliliğine güvenilmeyen üç deger:
Başarı, sağlik, zenginlik.............
Yaşamda kişiyi geliştiren üç deger:
Çok çalışma, içtenlik, azim.............
Yaşamda kişiyi körelten üç öğe:
Cesaretsizlik, gurur, öfke....
Yaşamda önemli altı sözcük:
"Ben hatalıydım, bu gerçeği kabul ediyorum"
Yaşamda önemli beş sözcük:
"Gerçekten harika bir iş başardın"
Yaşamda önemli dört sözcük:
"Bu konuda ne düşünüyorsun?"
Yaşamda önemli üç sözcük:
"Sana yardımcı olayım."
Yaşamda önemli iki sözcük:
"Teşekkür ederim."
Yaşamda en az önemli tek sözcük:
"Ben"
(netten)


5 yorum:

Gelin Ayşe dedi ki...

Çok dogru çoook. Bazen bunları başaramadıgımı düşünüyorum. Çok yanlışlar yapıyoruz çook. Ve etrafımda bunu yapan insanlar çok. Onlar yapınca seninde yapman kacınılmaz oluyor malsef :(

Mehtap dedi ki...

Canım bende ikişey den bahsetmiştim.Bunlarda çok anlamlı şeyler gerçekten.Bunları yaşam felfesemiz yapmalıyız.Şablonumu beğendin değil mi?Ben bir de banner hastayım ya.Başlıkta olsun istiyorum.gece bayağı bir geç yattım bunun için.Bu bloglar hayatımızda ne kadar da önemli değil mi?Uykusuzluğu bile göze alıyoruz valla.Sadece işimden ve çocuklarımdan ödün veremiyorum.O da olmasın artık değil mi? canım. sevgiler.

çise ve annesi... dedi ki...

çok doğru , güzel bir yazı canım...

gülücüklerim benim dedi ki...

Yazılanlar gerçekten çok doğru Dilekcim, her biri ayrı ayrı üzerinde düşünülüp doğruluğu kabul edilmesi gereken önemli şeyler. Allah bizleri doğru yoldan, ferasetten akıldan, iyi arkadaşlardan ayırmasın.

zehra dedi ki...

ne guzel bır yazı bu keske bunları uygulaya bılsek daha az ben dıyebılsek
karsımızdakının dusuncesıne daha cok oneme verebılsek ne guzel olurdu