Cuma, Mart 27, 2009

Bol bol resimler.......

Annesinin yaşama sebepleri,bal böcekleri karşınızda.....

Canlarım,ballarım,hayatlarım....


Halasının balböceği Ceyda.....

Babannesi ve Gamzenur hanım karşınızda.Yeşil balerosu da halasının son kraasyonu efendim.Şimdi sırada diğer kızlar var onlara da yapacağım bu bolerodan.



Halasının erkeki Berkay bey ....



Sena hanım okuldan geldi ve hemen size poz verdi.


Bu da Sena'nın maket çalışması.İngilizce ödevi için yaptık.Ödevlerde değişti artık..



Ve Serra hanım sizlere kapanış pozları verdi efendiiim.
Hayırlı haftasonları diliyorum sevgiyle kalın.

10 yorum:

ZEZE İLE UCİ dedi ki...

maşşallah allah nazardan saklasınn....
. zezeninde var o turccell kulaklarından şelocanım ben diye dolaşıyo evde sevgiler

Adsız dedi ki...

maşallah büyüdüler annesi..Allah nazarlardan saklasın.hep böyle gülücükler atsınlar inşallah..amin :)

Sıdıka... dedi ki...

maşşallah ablacım. allah nazarlardan saklasınnn...
hayırlı cumalar, mutlu ve huzrlu haftasonları

çise ve annesi... dedi ki...

özlemiştik ya iyi oldu kocaman öptük sizi....

SMİLENA dedi ki...

yerim ben onları epey de büyümüşler annesi.maşallah

aybike dedi ki...

Kocaman bi maşallah kızlara..Çok güzeller yaa..
Sana iyi haftasonları canım.
Öpüyorum sizi.
sevgiler.

böğürtlengözün annesi dedi ki...

Büyümüş kız senin çıtırların, maşallahAllahnzarardan korusn hepsini..

Opal dedi ki...

canlarim yaa! hepsi de cok mutlu gozukuyo, hep mutlu kalsinlar. icimi actilar wallahi. hepsini anasina babasina bagislasin Allah nazarlardan korusun!
ben de hepsine bi opucuk yolliyim : MUCK MUCXX

уαѕємin... dedi ki...

sen susmussun resimler konuşmuş hayatım hepsi harikaa :)))

öpüyoruz mutlu haftalar

Şekerci Butik dedi ki...

içim açıldı bu güzelliklere bakarken..maşallah....

öpüyorum..