Perşembe, Mart 12, 2009

Rolüm icabı....


Bakma öyle mutlu göründüğüme,
Yaşıyorum işte rolüm icabı.
Bir mutlu tebessüm koyup yüzüme;
Taşıyorum işte rolüm icabı.
Attığım kahkaha gözyaşı oldu
Boynuma takılı kaderin kolu
Bende bilmiyorum gittiğim yolu
Yürüyorum işte rolüm icabı.
İçimde ne varsa aşkla bölüştüm,
Umut sırt çevirdi,dertle örüştüm
Yağmurdan kaçarken karlara düştüm
Yaşıyorum işte rolüm icabı.
Bir bilsem zaman mı insan mı nankör
Şansımın şansı yok,gözleri de kör
Hayat bir oyunsa bende bir aktör
Oynuyorum işte rolüm icabı.
Bin söze bedelmiş bazen bir bakış
Yılların acısı içimde nakış
Gözlerimde bahar yüreğimde kış
Gizliyorum işte rolüm icabı.
(A.Selçul İlkan)
Yüreğim kış yaşıyor bugün,bu günlerde gelip geçecek bir gün biliyorum ama ben biraz yoruldum savaşmaktan......

8 yorum:

SMİLENA dedi ki...

hayırdır dilekçim .hepimiz arada bir böyle oluyorus.sen yine de baharı yaşa canım.
sevgilerle

mummy dedi ki...

Hepimizin oluyo böyle zamanları..Sonra her kışın ardından baharlar geliyor gene...Dilerim neyse seni üzen,bitsin gitsin hemencecik..
SEvgiler..

meleklerim ve ben dedi ki...

İnşallah canlarım,çok teşekkürler.

Opal dedi ki...

blog arkadasim :)) seni slkan uzen herneyse hiic uzulme , sen uzuldugunle kalirsin olaylar gecip gider.. dicem ama cok kli$e gelicek bunlar sana.. o yuzden ben sana diyorum ki : depresyona at bi tepik! hayat seni yormasin sen hayati yor! bu hayatin ve insanin kendi beyninin insana oyunu (yani bu ruhsal dalgalanmalar) o yuzden oyuna gelme.at bakim hepsine bi tekme ve gulumse! (ben bunu yazmasam da sen zaten en fazla 2-3 gun sonra unutup gulumsiyceksin yine)
mucxxx

Adsız dedi ki...

zaman zaman hepimizi saran bu karmsarlığın en kısa zamanda üzerinden gitmesini diliyorum canım.İnşallah her şey yolundadır.sıkma tatlı canını..öpüyorum..

Sıdıka... dedi ki...

ablacım ben bugünler aynı duyguları yaşıyorum...inş. bu günleri hayırlısı ile atlatacağız...
güzel ve mutlu günler seninle olsun :))

meleklerim ve ben dedi ki...

Sağolun canım arkadaşlarım.Hayat yolundaki bazı çakıl taşlarına ayağım takıldı.Çok şükür kaya değil sadece bir kaç tane çakıltaşı....

Adsız dedi ki...

Bugün nasılsın?umarım iyisindir canım..öpüyorum..