Çarşamba, Nisan 22, 2009

Evdeki hesap çarşıya uymadı......


Pazartesi eve gidince Sena heyecanla beni karşıladı tiyatroya gideceklermiş ve ben götürecekmişim mutlaka.Hemen öğretmenini aradım annelerde geliyormu diye geliyor deyince bizimkisi iyice ısrar etmeye başladı.
.
Deden götürsün diyorum haaaayııııır illaki sen diye ağlamaya başladı kıyamadım ve dün izin aldım tiyatroya gittik.Böylece benim cuma günü izin almam suya düştü,yandı bitti kül oldu....Neye niyet neye kısmet....
.
Olsun yine de meleğimin gözlerindeki o sevinç ve ışıltı her şeye deydi.Cuma günü çalışırım ben hemde büyük bir şevkle.Yeter ki onlar mutlu olsunlar....




Ablasını okula bırakınca Serra hanımla Allahın emri parkın yolunu tuttuk,tiyatroda biraz sıkıldı küçüğüm eve gidelim demeye başladı ama parkta neşesi yerine geldi..
.
Bu arada Serra'nın bolerosuna dikkat ben yaptııım,ben yaptııım....

5 yorum:

EHA dedi ki...

bolero çok güzel olmuş ellerine sağlık.
her durumda yine 3 gün çalışıyosun bu hafta onada şükür bizde 23 nisan tatil bile değil :(( beterin beteri yani.

Adsız dedi ki...

tahmin ettim dün izinli olduğunu canım..olsun onlar mutlu olsunlar da ..her şey onlar için..Bolero da çok yakışmış minik meleğe..iyi günlerde giysin inşallah...senin de ellerine sağlık..:)

çise ve annesi... dedi ki...

iyi yapmışsın dediğin gibi herşey çocuklar için bleroda çok güzel görünüyor....

uykucu dedi ki...

ben cuma günü izin bile istemeyidüşünmüyorum şükür amirimiz böyle günlerde bayanlara kafa izni veriyor(du) hala tık yok ama ben kaçıyorum:)
zaten çocuklular izni başka kim için alıyorki herşey çocuklar için..

уαѕємin... dedi ki...

senin içinde güzel bir gün olmuştur canım

serranın bolerosuda çok cici olmuş ellerine sağlık ;))