Pazartesi, Temmuz 27, 2009

Ben gediiiim...Hoşgeldim....

Merhabalar beş günlük zorunlu bir tatilin ardından döndüm yine kürkçü dükkanına...Hasta olmasaydım daha çok keyfini çıkarıcaktım ama ilk 2 gün kımıldayamadım bile.Çok şükür kas gevşeticiler işe yaradı yavaş yavaş kendime geldim belim doğruldu,yamuk yamuk yürümekten kurtuldum.

İşe gelince beni güzel bir sürpriz karşıladı,çok mutlu oldum...




Çok teşekkür ederim Lori'cim kızlar bayılacaklar bende fırın eldivenime bayıldım tekrar teşekkür ederim canım arkadaşım...

İyi haftalar diliyorum inşallah hemen cuma oluuuur...

11 yorum:

havvanur dedi ki...

çok geçmişler olsun inşalah bita olmaz hediyelerde güle güle kulansın meleklerin sevgiler

Adsız dedi ki...

bir daha tekrarlamaması dileklerimle..çok geçmiş olsun..Hediyeler de süperr..Kızlar sevinecek..kolay ve çabuk geçen bir hafta olmasını diliyorum..sevgiler

SMİLENA dedi ki...

dilekçim tekrar geçmiş olsun.çok dikkat et.ani hareket yapma.
ciciler çok hoş.
güzel ve sağlıkla dolu bir hafta diliyorum.
sevgilerle

aybike dedi ki...

canım çok geçmiş olsun..Hediyeler harika güle güle oynasın kızlar.
sevgiler..

tugbatugba dedi ki...

çooook geçmiş olsun.. şimdi iyisin demi!

çise ve annesi... dedi ki...

sıra bende şimdide benim belim tutuldu kıpırdayamıyorum:)iyi haftalar...

lori dedi ki...

ayyy cok sevndim gelmesine ve firin eldivenlerini begenmene :)
umarim kizlar da begenirler :)
mucxxx

muko dedi ki...

çok çok geçmiş olsun cnaım,hediyelerinizi de güle güle kullanın inş
sevgilerle

uykucu dedi ki...

geçmişler olsun hoşgeldin..

kubra zeynep kara dedi ki...

hediyelerini güle güle kullan çok geçmiş olsun

EHA dedi ki...

geçmiş olsun hoşgeldin.
kendine iyi bak.
sevgiler