Cuma, Eylül 24, 2010

Yine Serra..Hep Serra......


Allahım ne yapacağımı şaşırdım;İki hafta oldu hala ağlayarak okula gidiyor.Hiç yaşamadığım ve en önemlisi de Serra'dan hiç beklemediğim bir durum bu,onun için çok çaresizim,yorgunum,üzgünüm.Geçecek inşallah alışacak gerçi öğretmeni on dakika sonra normale dönüyor aklınız kalmasın dese de benim gözümün önünden kreş merdivenlerine yatarak ağlayan görüntüsü akşama kadar gitmiyor.Artık akşam yediye kadar da bırakmıyoruz babam beşten sonra alıyor sonra beni karşılamaya geliyorlar o zamanki Serra'yla sabahkinin arasında dağlar kadar fark var tabi,yüzünde gülücükler açıyor.Kızım neden sabah ağlıyorsun dediğimde seni özlüyorum anne diyor ama ben evde oturan onunla birebir ilgilenen bir anne olamadım ki zaten ben işteyken de yalnızdı ama tek neden bu görünüyor şimdilik anne özlemi...

Dün akşamı da yazmadan geçmeyeyim Serra hanım ilerde burayı okuyunca vay be ne kadar akıllıymışım desin...
Akşam annemler bendeydi annemin bugün günü var,benim böreklerim de aile içinde pek meşhur olduğu için anneme akşamdan börek sarayım sen de sabah pişirirsin dedim pek sevindi canım benim, neyse akşam bize indik ama Serra annanesini inene kadar annane bizde kal vütven (lütfen) diye tavlamaya uğraştı durdu,eve geldik çocuğum yatacağımız yerleri de belirlemiş salondaki koltukta annanesi ve kendisini kendi yatağında da dedesini yatırarak pek becerikli olduğunu kanıtladı ama ben hemen anladım annaneyi evde kaldırak sabah ondan güç alacak ve evden bile çıkmayacak akıl işte maşallah plan kurma yeteneği pek gelişmiş sonra ben börekleri sararken bu erken kalktığı için annanesinin dizlerinde hop uyudu tabi, annemlerde akşam evlerine geçtiler.Sabah hanımın daha gözlerini açar açmaz sorduğu ilk soru annanemler burda mı kaldı demek oldu,malesef kızım dedim annaneler evine gitti suratından zor bir sabah uyandığımızı anladım ve haklı da çıktım,yine çığlık çığlığa okula bırakma seromonisi yaşadık ve üzgün yorgun mutsuz anne yine işe geldi, bakalım nasıl geçecek bu gün....

2 yorum:

tugbatugba dedi ki...

İNŞ. DÜLERİ CANIM YA BENİMDE YİĞENİM BAŞLADI ALLAH ÇALIŞAN ANNELERE YARDIM ETSİN...

Adsız dedi ki...

off çok zor valla..inşallah çabuk alışır..haftaya sorunsuz başlarsınız :)canım benim ya,kıyamam ben onlara..