Perşembe, Aralık 23, 2010

Evde olmak çooook güzel....Allahım duy sesimi.

Pazartesiden beri evdeyim izinliyim evin tadını çıkarıyorum,çocuklarda benim tabi ki.Her sabah Sena hanımı okula Serra hanımı yuvaya bırakıyoruz.Küçük cadı benim evde olduğumu bilmiyor zannediyorum ben kendi aklımla tabi... Bugün yuvaya almaya gidince öğretmeni bana Serra sizin evde olduğunuzu işe gitmediğinizi biliyor onu kandıramamışsınız dedi şaşırdım kaldım.Ben de saftıran anne benim evde olduğumu anlarsa gitmez zannediyordum aklımca ama çocuğum güle oynaya gidiyor okuluna maşallah.

Yarın sabahta Ar.mutlu yolcusuyuz inşallah hafta sonunu birleştirip dört gün kaçamak yapıcaz nasipse.Tabi babası Sena'nın öğretmeninden izin alabilirse yoksa cumaya kalacak vuslatımız bakalım kısmet.

1 yorum:

Unknown dedi ki...

armutlu benim memlekete çok yakın oraya uğrayın pişman olmazsınız(termal kaplıcaları):)iyi hafta sonları...