Çarşamba, Mayıs 28, 2008

Bizim kızların halleri...

Serrayı annanesinden aldım eve doğru gelirken resimlerini çektim.Annanemizle çok yakın oturuyoruz.Senayı da babası alacaktı,küçük hanımla eve gitme maceramız....


Burda da poz verdi.Başını eyme kızım deyince aşağıdaki pozu verdi küçük cimcimem.......








Nihayet bahçe kapısından içeri girdik.Bir türlü elimi tutmayan Serra hanımla....


Sena hanım okuldan gelmiş fırsat bu fırsat babayı kandırmış bahçeye çıkmış



Jimlastik hareketlerinden fırsat buldukça matematikten bir dersi olduğunu ve çok kolay olduğunu akşam yapacağını beyan etti.........Banada de tıpış topış eve girmek kaldı.Çünkü iş mesaisi bitmiş ev mesaisi başlamıştı.

Bu ara sıcaklardan herhalde pek örgü öremiyorum.Oysa örmek bana terapi gibi geliyordu.Bir yerde okumuştum Amerikada okullarda örgü dersleri varmış.Örgü örmek beyni rahatlatıyormuş.Bu aralar benimde beynimi rahatlatmaya çok ihtiyacım var.Yaz geldi benim çalışma fobim başladı,çok zor işe gelmeye başladım.Tatile ihtiyacım var ama bu sene bir hayal ...
Offf çok karamsar gördüm kendimi.En iyisi akşam eve gidince ipimi ve şişlerimi alayım da bir şeyler örüyim başka çaresi yok.








6 yorum:

siyap dedi ki...

öncelikle serra'nın saçları ne kadar güzel!...maşallah zaten çok tatlılar...

örgü örmek gerçekten çok rahatlatıyor ama çok fazla bilmiyorum ben yazın anneme gidince yeni modeller öğrenmek istiyorum,sevgileeer...

meleklerim ve ben dedi ki...

Serra adına çok teşekkür ederim Siyap teyzesi.

Örgü örmek çok keyifli ama ah bu sıcaklar olmasa daha keyifli olacak.

Öpüyorum pamuk prensesi ve tatlı annesini.

уαѕємin... dedi ki...

benden severim örgü örmeyi am asadece kazak türlerini oda minyatür olacak elime aldığımda hemen bitecek yoksa sıkılıyorum :)

serra mada kocaman bi maaşallah saçlar süper zor olacak bakımı büyüyünce kendimden biliyorum ama alternatifleri de çok oluyo :)

öpüyoruz sizi

meleklerim ve ben dedi ki...

Soğol Yasemincim senin saçlarında mı kıvırcık? Ben ilerde bir ihtimal biraz açılır diyordum,şöyle biraz dalgalı olsa iyi olur.Böyle çok kıvırcık taratmayınca da tiftik tiftik oluyor.

Unknown dedi ki...

serranın saçlara bittim...maşallah..

meleklerim ve ben dedi ki...

Sağol Elçin teyzesi.