Pazartesi, Mayıs 26, 2008

Dün akşamdan seçmeler




Aman aman Allah nazarlardan saklasın benim kızlarım abla kardeş sarmaşdolaş annelerine poz verdiler.Şu halleriyle tam bir kanatsız melekler.Keşke hep böyle kalsalar.



Serra henımın uyku gözlerinden akıyor ama yaramazlıkta sınr tanımıyor.Balkondaki masanın üstüne çıkmış nasıl inicem diye kara kara düşünüyor.








Sena hanım size özel pozlar verdi.(Bu arada çamaşır ve halıları görmeyin lütfen.Bitmeyen temizlik,alınyazım,kaderim)













Ve....son olarak Serra ve babası kaptırmışlar kendilerini müziğe karşılıklı oynuyorlar.Ee anne boş dururmu hemen resimlerini çekiyor,bu anı ölümsüzleştiriyor.


Not:Geçen pazartesi civcivlerimizden bahsetmiştim arkadaşlar hatırlarsınız.İşte o civcivlerimiz öldü.Nasıl diye merak ederseniz açıklayayım;Serra hanım civcivleri yıkamış evet yıkamış ama bilemiyorum yıkarkenmi sıkarkenmi öldüler.İkisi de mefta.Sena da artık akıllandı bir daha Serra büyümeden civciv almam diyor.Büyük sözü dinlememenin cezası.


6 yorum:

Kuaybe dedi ki...

Ay Allah iyliğini versin e mi.. Ne kadar güldüm anlatamam.. Demek bilmiyorsun civcivler yıkarken mi öldü sıkarken mi?

meleklerim ve ben dedi ki...

Canım Kuaybe inanki anlıyamadım bir de baktım civcivler ıslak can çekişiyor.Ne yaptın kızım dedim bıcı bıcı yapmış.Ama o kadar çabuk yapmış ki hiç anlayamadık.

böğürtlengözün annesi dedi ki...

Canım ya , ufaklığın saçları ne güzel öyle, maşallah.
Ayy bizimde vardır illaki civciv maceramız, ama bizimkiler yaşamıştı şükürde, tavuk kıvamına girmeye başlayınca annem netti hatırlamıyorum :)

meleklerim ve ben dedi ki...

Sevgili böğürtlengözün annesi teşekkür ederim Serra adına.Ah bir de o saçları tarattırsa.Banyodan sonra bile tarattırmamak için kaçacak delik arıyor.

Bizimde civcivlerimiz yaşardı da işte Serra onları kirli bulmuş bıcı bıcı yaptırmış.

KeLeBeK dedi ki...

ay başınız sağolsun çok güldüm yıkama ve sıkma olayına, ama iyi de olmuş sanırım, yani ben o postu okuduğumda allah kolaylık versin demiştim içimden, şimdi "cik cik" iyi de bunlar "gut gut" olmaya başladığında size; ortadan kalırma yoluna gittiğinizde de o kadar zaman alışmış olan kızlarınıza zor olacaktı iyi olmuş alışmadan büyümeden göçüp gitmişler :))

meleklerim ve ben dedi ki...

Çok doğru söyledin kelebekcim.Alışınca daha zor olacaktı.
Zaten eşimde büyüdüklerinde ne yapıcaz demeye başlamıştı.

Erkek milleti işte anca şarz ediyorlar.Sen söyleyince kötü oluyorsun ama bir kaç gün sonra kendileri aynı şeyleri söylemeye başlıyor.